Trollhättan

Ersättningbussar måste nästan vara ett verk av Han som inte får nämnas vid namn.
Den hade ingen luftkonditionering, det var minst trettio grader varmt och jag lider av bortskämdhet.
Hur som helst, när jag kom fram var det fantastiskt. Jag, Matilda och hennes mor diskuterade miljöpolitik och sedan dracks det en massa te och sågs på film. 
Frukost- när jag flyttar hemifrån skall jag önska mig en brödrost som rostar hjärtan, om jag inte kan få en laserbrödrostkniv!
Direkt efter frukost gick vi till centrum, satte oss på ett kanonmysigt fik, Mejeriet, och pratade om diverse dumheter. 
Vi råkade bara av en händelse hamna i en musikaffär, och Tim råkade bara få tag på en gitarr. Det var fint.
Sedan hamnade vi på ännu ett café, pratade ännu mer strunt och drack ännu mer kaffe.
Efter många diskussioner om musik och Harry Potter åkte jag hem, för att fastna i en timme i GBG p.g.a. tekniska fel.
Jag trivs i Trollhättan.

Reaktioner
Agent: tia

det var kanonmysigt, och nu har du en hel massa att göra i sommar också!

2011-06-17 @ 09:30:07
Bloggadress/ kontakt: http://tijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0