Skolavslutning

Idag slutade jag ettan, vilket känns väldigt konstigt. Jag har två år kvar till arbetslöshet, positiv som satan. 
Klockan nio denna morgon föråt sig hela JM1 på muffins, tårtor och annat fint. Sedan begav vi oss mot gympasalen.
Esteternas spelningar fick mig att önska att man kunde gå flera linjer samtidigt.
Jag älskar min klass men jag vill så gärna gå Bild och Form. 
Nu har jag tio veckor utan mycket att göra framför mig. Det är fint.

Reaktioner
Agent: Fanny, du tycker om mig

Du är allt bra söt du! Jag älskar bilden på mig och curly, den visar våra personligheter och våra skillnader så otroligt fint ;) Tio veckor av Fanny, sol och jordgubbar låter väl inte så dumt? Om jag glömmer av det: Ha det alldeles otroligt underbart i Frankrike, och lova mig att inte bli en nunna eller något annat otrevligt. Jag tycker om dig Hanna, hör av dig.

2011-06-14 @ 16:37:16
Bloggadress/ kontakt: http://hejhejfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0