HBTQ-paraden 2011

Jag och Sara satt en hel dag och klippte små, små pappersfjädrar och byggde regnbågsvingar. Det var väl spenderad tid, jag kände mig väldigt fin.
Trots det lilla faktum att vi höll på att kräkas av värmeslag var HBTQ-paraden alldeles fantastisk. Kanske var det för att jag gick med att fantastiska människor från Grön Ungdom/ Miljöpartiet? Kanske var det för att hela Göteborg kokade av kärlek och lycka? Förmodligen var det det perfekta hopkoket, i en stad fylld av kärlek går man hand i hand med de människor som man mår allra bäst av.

Reaktioner
Agent: Zandra

Jag såg diiig!!!

2011-06-09 @ 21:15:18
Bloggadress/ kontakt: http://fyrahundrafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0