I will become insane, just as insane as you are.


Ram dam di dam, jag längtar till den tolfte. Kanske lite för mycket, kanske så mycket så att männen (eller kvinnorna) i vita rockar hämtar mig.

Reaktioner
Agent: Bolaño

Nej, för i helvete. Nu blir det bakläxa för dig. Vi har ju pratat om det här - det är dags att du tar dig samman och läser något ordentligt. Det är dags för dig att förkovra dig och läsa lite riktig litteratur. Först då kommer du bli lycklig. Överge Harry Potter och politiken!(Båda sakerna är lite lika för övrigt, inget av det kommer någonsin leda till något vettigt). Litteraturen, ja herregud nu dreglar jag nästan, den är hela samhällets gemensamma älskarinna. Det är den kvinna (eller man, det är en fråga om preferenser) vi alla ingår i ett polyamoröst förhållande med. Så - läs en bok.

2011-07-06 @ 23:30:58
Agent: Jessica

Oj, herregud vad fint du har gjort.

Igår hittade jag en Hogwartströja från när jag var typ tio. Den ska jag ha när jag ser filmen, trots att den är alldeles för kort.

2011-07-09 @ 20:24:57
Bloggadress/ kontakt: http://litesocker.blogg.se/
Agent: ebba

Pepp! Harry Potter är seriöst det bästa som finns.

2011-07-10 @ 23:06:12
Bloggadress/ kontakt: http://silencesuitsusfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0