Ännu en gång lämnar jag Svea rike.

Något av det sista jag såg av Sverige för den här gången var min vackra födelsedags-Fanny och flera andra fina människor. Några dansade av sig vattnet och kylan efter ett nattdopp, andra satt lugna och talade om litteratur och andra dumheter. Livet som tonåring är nog inte så hemskt ändå. Inte om man delar det med fina människor.
Idag, klockan två lämnar jag Sverige för värmen. Jag tycker inte om värme, men något finns nog att uppleva där förutom den. Det kommer nog att bli fantastiskt. Om inte har jag ett helt bibliotek med mig. När jag kommer hem väntar ett besök i Halland samt dansande på en festival. Ta hand om er mina fina. Kyss

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0