WoW- dag två

Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
En fantastisk, euforisk och fullständigt galen start på dagen.
Jag menar, hur ofta händer det att sångaren går ut och sätter sig på gräsmattan där ingen ser honom för att titta på publiken, eller att han börjar sjunga om broccoli.
Det var fantastiskt!

The Avett Brothers
Så mycket bättre än förväntat. Så bra.
Jag dansade, sjöng och tänkte på Matilda..
Explosions in the Sky
Magiskt. Så intensivt, så bra! Jag skakade när jag gick därifrån och mina ben bar mig inte riktigt.

Fleet Foxes
Fantastiskt, perfekt, kanske inte jätteroligt att titta på av just den anledningen. Det låter precis som på skivorna.
Fortfarande, underbart.

Prince
Skall tydligen varit en fantastisk spelning. Då jag aldrig lyssnat på människan lyssnade jag bara lite i början och slutet. Det var väl bra, men jag ville hellre se...

...Empire of the Sun
Vilken show! WOW! 
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga, det var underbart!

Reaktioner
Agent: Tilda

Är inte avund en synd? Jag är så körd isf..

2011-08-13 @ 21:14:46
Bloggadress/ kontakt: http://tijja.blogg.se/
Agent: Anonym

''Jag menar, hur ofta händer det att sångaren går ut och sätter sig på gräsmattan där ingen ser honom för att titta på publiken, eller att han börjar sjunga om broccoli.''



Hahaha, det var jag som bad han sjunga om broccoli :D

2011-08-14 @ 20:01:55
Agent: Miranda

Avett brothers var himla festliga, särskilt cellisten, jösses! :) Men det lät inte alls som det gör på skiva! :o



Åh, lite ledsen över Tallest faktiskt, kan föreställa mig hur fint det var, vi hörde ju i slutet hur fint det måste varit... Det ser ut som vi stod nära varandra på Säkert! Edward Sharpe var så himlans bra! Men jag hade önskat att dom var på kvällen, det hade blivit mysigare och festligare då! Hade inte kommit in i festival-känslan än... ;)

2011-08-15 @ 14:08:50
Bloggadress/ kontakt: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0