Way out West- dag tre

The Tallest man on Earth
Helt fantastiskt! Den mest fantastiska lilla dalmas jag någonsin sett, åh så fint. 
Jag var så hemskt överlycklig hela spelningen, det är jag fortfarande.

Noah & The Whale
Så fantastiskt, så... jag vet inte vad. IIIIiiihh.

Säkert!
Jag älskar henne, älskar, älskar, älskar! Jag dansade och tillslut så grät jag. Hon fick mig att tänka på så många fina människor som jag saknar så mycket!

Pulp
När jag hörde dem på skiva tänkte jag "äsch, de låter som alla andra". Så fan heller, det var fantastiskt!
Jarvis Cocker har en så galen energi att man inte kan sitta still. 

Kanye West
Jag har aldrig lyssnat på honom riktigt. Jag har hört hans senaste album, men inte mycket mer.
Trots det, wow. Det var festligt med alla dansare och publikens lycka. Jag gillade det starkt.

Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0