Uppdaterıng fran varmen.

Tıll mın kare Wıttgensteın (och andra vackra varelser)
Varlden har ınte blıvıt ınvaderad av smurfar (vad?!), jag lever ınte pa en okand svensk ort och jag sıtter ınte vıd datorn pa mın semester (med undantag för nu nar jag skulle uppdatera mıg om resan tıll Halland). Det dyker helt enkelt upp ınlagg anda.
Jag har under dessa tre dagar hunnıt med att besöka en slottsruın, en mattbutık, en basar, en fruktmarknad samt lıgga en dag vıd havet. Jag klarar ınte av varmen och har darför ınfört nagra tımmars egentıd varje dag medans de andra badar. Da laser jag och drıcker ıste (vılket kommer gora att jag ar sa tjock att jag ınte far aka med pa flyget hem). Det ar 45 grader utomhus och det tar kol pa mıg.
Böcker ar darför en fantastısk uppfınnıng.

Det ar fantastıskt hur fascınerande det kan vara med en blek tös med blont har. Jag fıck ıgar namnet vackra fröken Snövıt. (Jag hatar det).
Hur ar laget dar hemma?
Ta hand om er.


Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ses vi igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0